Hallo,
Ik heb nu al sinds zondag geen netwerkverbinding meer. Dit is zeer lastig wegens ik niet meer kan bellen of sms'en, of andersom kan er mij ook niet meer gebeld worden of gestuurd worden. Heeft iemand het zelfde probleem?
Zoja, weet iemand hoe het moet worden opgelost?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Kim
Bladzijde 1 / 1
Dag Kim,
Oprechte excuses voor het ongemak en de late reactie. Kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen in een PB. Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kijk er alvast naar uit om dit samen met je op te lossen!
Mvg, Nicky
Oprechte excuses voor het ongemak en de late reactie. Kan je ons alvast het betrokken nummer bezorgen in een PB. Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kijk er alvast naar uit om dit samen met je op te lossen!
Mvg, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.