Tijdens de werkzaamheden aan het netwerk zijn wij volledig afgesloten geweest van 17/02/2017 tot 21/02/2017 ca 11.00 uur. Dit alles zonder enige waarschuwing.
Ik vind dat dit niet zou mogen gebeuren en zeker niet zonder enige verwittiging vooraf. Wij betalen tenslotte voor een volledig abonnement en verwachten dan ook enige service.
Zijn er nog meer klanten die met zo'n vervelend euvel te maken hebben gehad?
Bladzijde 1 / 1
Dag Frans,
dit hangt af van de aard van het probleem. Kan ik je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen via privé? Dan bekijk ik het.
MVG,
Wim
dit hangt af van de aard van het probleem. Kan ik je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen via privé? Dan bekijk ik het.
MVG,
Wim
Bedankt voor de reactie Wim.
Ik weet nu dat er bij de werken en het terug verbinden van de lijnen in de schakelkast een fout ge maakt is. Toch vind ik dat men bij zulke werkzaamheden beter zou moeten nagaan of alles weer werkt en zeker als men naar huis gaat vóór het weekend waardoor het ongemak 3 tot 4 dagen duurt eer het opgelost word.
MVG
Ik weet nu dat er bij de werken en het terug verbinden van de lijnen in de schakelkast een fout ge maakt is. Toch vind ik dat men bij zulke werkzaamheden beter zou moeten nagaan of alles weer werkt en zeker als men naar huis gaat vóór het weekend waardoor het ongemak 3 tot 4 dagen duurt eer het opgelost word.
MVG
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.