netwerkprobleem

  • 19 February 2015
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Badge
op donderdagavond keken wij naar het programma suits op vtm, toen we deze de pauze besliste om op onze tweede tv verder te kijken bleken we geen signaal te hebben, na nazicht van alle kabels en dergelijke besloot ik de stekker uit de decoder te trekken zodat deze opnieuw kon opgestart worden maar bleek na enige tijd dat er niks gebeurde, we kregen de melding netwerkprobleem, ben naar de modem gaan kijken de benodigde lampjes werkten perfect zoals ook de tv beneden.


het is niet de eerste keer dat ik dit voorheb maar door toen gewoon de decoder uit te schakelen en terug aan te zetten was het probleem opgelost;


mijn volgende probleem tv overal kijken op laptop werkt ook niet.


groetjes

2 reacties

heb je de helpdesk al gecontacteerd 0800 22 800 en kunnen ze u daar niet verder helpen?
Ter Algemene info bij decoder problemen:


het enigste wat je zelf kunt ondernemen is beschreven in deze ➽ http://bgctv.skynetblogs.be/#procedurebijdecoderproblemen" rel="nofollow

en als dit niet helpt of maar tijdelijk oplossing biedt

zal je Technische dienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) moeten raadplegen

en zal de oplossing ook van Proximus moeten komen,

daar zal men o.a. eventueel kunnen vaststellen indien omruilen nodig is enz....


Je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


of ook je probleem beschrijven en opsturen kan via ➽ http://support.nl.proximus.be/app/contact_email/session/L3RpbWUvMTQyMDU3MTQ1Ny9zaWQvSk9paFFOYm0%3D" rel="nofollow

Reageer