Sinds deze voormiddag is ons netwerk opeens uit de lucht.
Modem herstarten leidt tot problemen met de tv...die na 5-6 minuten opgelost zijn.
Het netwerk zelf blijft onvindbaar, enkel de modemnaam komt nog in de lijst tevoorschijn.
Hopelijk allemaal het gevolg van het incident waarvan sprake bij de helpdesk (geen verdere opvolging etc.)
Toch nuttig als klant enige info te krijgen en niet te hoeven wachten tot je een sms krijgt dat de problemen van de baan zijn...
Bladzijde 1 / 1
Dag Bram,
Kan je ons via privé bericht je klantnr bezorgen?
Dan kijk ik het even voor je na.
Kan je ons via privé bericht je klantnr bezorgen?
Dan kijk ik het even voor je na.
Hallo Jimmy,
Blijkbaar een foutje na het herstellen van het incident? Via het IP adres in het netwerk gegaan en daar stond de "WiFi 2.4" op off, terwijl de servicemedewerker alles online had geschakeld...
Bizar maar nu terug in orde, toch bedankt voor de moeite
Blijkbaar een foutje na het herstellen van het incident? Via het IP adres in het netwerk gegaan en daar stond de "WiFi 2.4" op off, terwijl de servicemedewerker alles online had geschakeld...
Bizar maar nu terug in orde, toch bedankt voor de moeite
Ah goed dat je dit zelf hebt kunnen oplossen. Alvast een goede avond verder. groeten, Jimmy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.