Skip to main content
Beste Proximus,



Sinds vanmorgen heb ik geen netwerkverbinding meer. Na het testen vd lijn en de analyse krijg ik te zien dat eenr problemen zijn.

Ik heb al via de helpdesknr geprobeerd om iemand vast te krijgen, buiten de computerstem. Zover kom ik zelfs niet, na bepaalde gegevens in te toetsen is de finale boodschap dat er algemene problemen zijn en deze zo snel mogelijk worden opgelost.

Ondertussen al enkele uren verder en nog steeds dezelfde situatie. Ik werk oo woensdag thuis voor mijn werk en heb hiervoor netwerk nodig.

Door jullie heb ik nu een groot probleem en ben ik genoodzaakt om verlof in te zetten wegens technisch werkloos. Gaan jullie dit ook vergoeden?
Dag Andy,



Kan je mij alvast je klantennummer bezorgen zodat ik het even kan nakijken.



Groeten, Jimmy
Het klantnummer is 602399165
Er is een algemeen probleem in uw regio. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Er kan zich altijd een storing voordoen en daarom dat onze mensen ook direct bezig zijn met de werken om het op te lossen.

Reageer