Het is "weer" zover... Hetzelfde als de vorige keer. Kan gebeld worden maar kan niet bellen via mijn vaste lijn. :-(
Dit sleept nu al een paar dagen aan.
Een lijntest zegt "dat er algemene problemen met ons netwerk zijn". Net als de vorige keer...
Kunnen jullie alweer eens kijken wat er aan de hand is en eventueel een datum opgeven dat alles terug oké zou zijn?
Ook mijn internetsnelheid is om bij te huilen:
http://speedof.me/show.php?img=170114102915-8550.png
Na reset van de b-box:
http://speedof.me/show.php?img=170114103701-6728.png
Zijn er hier nog met dit fenomeen?
'k Heb reeds een privé mail verzonden @Proximusteam.
Nu nog hopen op een snelle reactie. 😉
Bladzijde 2 / 2
@Antoon1 Na al mijn perikelen veroorzaakt door wegeniswerken, blijkt er wat stabiliteit gekomen te zijn: 'k Heb terug een goed profiel! MeHappy! ;-)
http://speedof.me/show.php?img=170309081238-9267.png
http://speedof.me/show.php?img=170309081238-9267.png
Op dit moment bij mij ook. Deze week viel internet even weg. Duurde ongeveer 2 minuten. Hoe of wat weet ik niet. Telefoon op dit moment geen probleem. Ze hebben me wel op een andere lijn gezet. Snelheid is goed. Op mijn tablet speed 41 en upload 5,3. Hierbij staat de tv aan en nog een andere tablet op WiFi daarbij. Dus op dit moment geen klagen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.