Skip to main content
Bij installatie hebben ze mij dit ding aangesmeerd voor draadloos internet op mijn pc, omdat geen andere manier mogelijk was...

Ik heb wel twee ethernet bridges liggen, maar de technieker vertelde me dat die onbruikbaar zijn met in combinatie met de bbox? Ik heb het zelf uitgeprobeerd en mijn oplossing werkt perfect!

Ik ben er dus opgelegd voor € 35, en ik vraag me af wat ik kan doen om toch ten minste mijn geld terug te krijgen...

Alvast bedankt

Als ik het goed begrijp was je netgear adapter om wireless te werken en je ethernet bridges om voor ethernet via elektriciteits draden of ben ik verkeerd ?

Inderdaad. De Technieker zei me dat ik die niet kon gebruiken omdat die anders zouden 'vloeken' met de apparatuur van Belgacom zelf...

Ik zie dat je je vraag niet parallel verstuurd hebt aan Eva van Belgacom, anders moet je een persoonlijke mail sturen naar Eva en dan zal zij wel u raad kunnen geven wat er in dit verband mogelijk is.

Beste callantje,

Gelieve uw gegevens (klantennr, naam, contactnr) even via privé-bericht naar mij door te sturen.

Ik kijk dit dan even na en laat u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer