Skip to main content
Op 11 juni hebben we Netflix abonnement na "3 maanden gratis" terug aangevraagd en de fakturatie via Proximus laten doen.

Nu krijgen we op 19 juni "Bevestiging van je Netflix-opzegging" wat wij NIET willen.

In hun e-mail schrijven ze het volgende : "Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van maandag 19 juni 2017. Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus. Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen".

Wij willen Netflix toevoegen bij ons Pack Familus M aan 8 Euro extra per maand. Kan de verlenging via jullie gebeuren zodat we zeker weten dat het in orde komt.
"Op 11 juni hebben we Netflix abonnement na "3 maanden gratis" terug aangevraagd en de fakturatie via Proximus laten doen."

Hoe en waar hebt u dat aangevraagd?



Hier kunt u alle stappen van het proces bekijken:



https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/opties/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html?v1=shorturl&v6=iwantnetflix



Indien het voorgaande u geen soelaas brengt, kunt u dit proces ook doorlopen.

Via MyProximus

U kunt alle opties en tv-bundels activeren via MyProximus : entertainment, voetbalzenders, kinderzenders,enz.

1.Log in op MyProximus om uw producten en diensten te beheren.

Bekijk uw producten

2.Klik op het Proximus TV-icoon. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm.

3.Klik op de optie die u wilt activeren. Ziet u een ? Dan kunt u deze optie kiezen als tv-bundel (inbegrepen bij uw Pack).

4.Klik op Bestellen > Volgende > Bevestigen > Doorgaan.

5.Uw optie is geactiveerd. U kunt kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren. U ziet steeds een  naast de door u gekozen tv-bundel.


Activeer Netflix op uw tv

Nadat u Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dient u deze ook te activeren in uw tv menu.




@Mickey,



Als het niet lukt stuur dan eens een PB naar prox medewerkers, die dit wel voor je zullen in orde brengen, er zijn er nog die daar problemen mee hebben en het niet lukt na het volgen van de stappen zoals uitgelegd op de prox site.

privébericht aan Het Proximus Team kan je sturen via :

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Opgelost, heb mij via procedure 1 van S1MON3 hierboven terug aangemeld bij Netflix met fakturatie via Proximus.
👌🏿

Reageer