Beantwoord

Netflix Tuttimus

  • 7 February 2017
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Beste

Vorig jaar in augustus (2016) zijn we overgestapt naar Proximus en hebben we Tuttimus genomen. Ik vroeg mij af of ik nu nog kan profiteren van de 3 maand gratis Netflix? Echter vindt ik nergens de code waarmee we Netflix konden activeren. Hoe werd deze gestuurd? via mail of via brief. Via mail is er niets te vinden.

mvg

Ulrike
icon

Beste antwoord door AntonellaD 7 February 2017, 12:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag UlrikeS,

In augustus vorig jaar was er nog geen sprake van Tuttimus, dit is pas in het najaar gelanceerd.

Best informeer je via onze klantendienst (0800 22 800) naar voorwaarden en voordelen bij omschakeling.

Groetjes,

HeidiE
Dag HeidiE

Ow dan heb ik mij vergist 🙂 maar ik heb wel recht op die ene gratis maand Netflix dan he?

mvg

Ulrike
Reputatie 7
Badge +3
Dag UlrikeS,

Bij het aanmaken van een Netflix account, krijg je de eerste maand gratis.

Als je je pack omschakelt naar Tuttimus, krijg je een code voor 3 maanden gratis.

Deze zijn cumuleerbaar.

Groetjes,

Antonella

Reageer