Beste
Vorig jaar in augustus (2016) zijn we overgestapt naar Proximus en hebben we Tuttimus genomen. Ik vroeg mij af of ik nu nog kan profiteren van de 3 maand gratis Netflix? Echter vindt ik nergens de code waarmee we Netflix konden activeren. Hoe werd deze gestuurd? via mail of via brief. Via mail is er niets te vinden.
mvg
Ulrike
Bladzijde 1 / 1
Dag UlrikeS,
In augustus vorig jaar was er nog geen sprake van Tuttimus, dit is pas in het najaar gelanceerd.
Best informeer je via onze klantendienst (0800 22 800) naar voorwaarden en voordelen bij omschakeling.
Groetjes,
HeidiE
In augustus vorig jaar was er nog geen sprake van Tuttimus, dit is pas in het najaar gelanceerd.
Best informeer je via onze klantendienst (0800 22 800) naar voorwaarden en voordelen bij omschakeling.
Groetjes,
HeidiE
Dag HeidiE
Ow dan heb ik mij vergist 🙂 maar ik heb wel recht op die ene gratis maand Netflix dan he?
mvg
Ulrike
Ow dan heb ik mij vergist 🙂 maar ik heb wel recht op die ene gratis maand Netflix dan he?
mvg
Ulrike
Dag UlrikeS,
Bij het aanmaken van een Netflix account, krijg je de eerste maand gratis.
Als je je pack omschakelt naar Tuttimus, krijg je een code voor 3 maanden gratis.
Deze zijn cumuleerbaar.
Groetjes,
Antonella
Bij het aanmaken van een Netflix account, krijg je de eerste maand gratis.
Als je je pack omschakelt naar Tuttimus, krijg je een code voor 3 maanden gratis.
Deze zijn cumuleerbaar.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.