Ik ben op 17 oktober overgestapt naar tuttimus en heb nog steeds geen code ontvangen over netflix. Is dit normaal? Want had gelezen dat dit ongeveer maar 10 dagen kon duren.
Bladzijde 1 / 1
Paul,
ik heb hier geen klantgegevens van jou.
Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan zoeken we de code op voor jou
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Vriendelijke groeten
Tina
ik heb hier geen klantgegevens van jou.
Kan je via een privébericht je klantgegevens doorsturen ? dan zoeken we de code op voor jou
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Vriendelijke groeten
Tina
Ik heb jullie mijn gegevens doorgestuurd via privé bericht.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.