Bij het afsluiten van mijn Bizz-Office abonnement vorig jaar kreeg ik normaal gezien 3 maanden Netflix gratis.
Ik heb hiervoor nog altijd geen code ontvangen.
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)
Zou je even via privébericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je klantgegevens (telefoonnummer, klantnummer) kunnen doorsturen aub ?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.