ik ben sinds maart overgeschakelt naar proximus tutimus bundel maar heb nog steeds geen code voor netflix ontvangen, kan dit nagekeken worden?
Bladzijde 1 / 1
De Netflix code wordt normaal gezien ten laatste 10 werkdagen na de activatie van het pack per post verstuurd.
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code, en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team"
dan kijken ze dit voor je na.
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Jonas,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Mvg, Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.