Ik kreeg vandaag een mail van Netflix dat mijn account niet gefactureerd kon worden via Proximus en dus opgezegd was. Dit terwijl dit altijd perfect ging en Netflix in onze Tutimus bundel zit. Nog mensen met dit probleem? Heeft dit te maken met de wijziging van tarief van Netflix?
Bladzijde 1 / 1
Inderdaad verschillende klanten hebben dit probleem al ondervonden:
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem. Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd. Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren. Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden. Groetjes, Antonella
wij hebben het probleem ook...
vermoed dat het inderdaad iets met de prijsstijging te maken heeft, het eerste wat ons opviel bij de heractivatie was het prijsverschil
vermoed dat het inderdaad iets met de prijsstijging te maken heeft, het eerste wat ons opviel bij de heractivatie was het prijsverschil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.