Beantwoord

Netflix loopt vast


  • Rising star
  • 15 reacties
Als ik Netflix bekijk via proximus TV dan loopt het regelmatig vast. Bij het scrollen en bij selecteren van een aflevering.

Ik heb de decoder al enkele keren herstart tot dat ik weer even aan het scrollen ben dan begint het terug vast te lopen.

Moet ik eens een reset van de decoder (V4) doen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Wim VL 6 May 2017, 16:10

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dat moet Proximus toch bommen van geld kosten al die verschillende decoders en dan nog eens die software voor die decoders er boven op. Dan is het bij Telenet eenvoudiger, die werken met een minimum.
Ik zal het eens navragen, bedankt voor de hulp! 😃
Als je kan omruilen voor een v5 dan zou ik niet veel twijfelen.
Hmmm, misschien ligt het daar aan.. Misschien eventueel vervangen of nog wat afwachten.
Reputatie 6
Badge +1
Ik had vroeger een V4 en had dat probleem toen ook vaak, sinds ik een halfjaar de V5 mini heb geen problemen meer
Hebben hier nog mensen last van?
De handelingen zijn gewoon traag, zeker bij afspelen, scrollen en opstarten.
Daaraan kan het dan ook al zeker niet liggen.
zou het dan iets te maken hebben an de lagere performances van de v4.
Als iemand anders ook met een v4 het zelfde probleem zou ondervinden, dan zou je dit daaruit wel kunnen concluderen.
B-Box 3, 77/14Mbps
Heb je een B-box 3 of is het nog een B-box 2
wat krijg je eigenlijk als resultaat op http://speedtest.net
Ik heb al die dingen gedaan. Maar geen groot succes, Netflix is zeer traag nu (in account kiezen en scrollen) .
Ik ga het eens proberen, ik laat iets weten of het probleem daarmee is opgelost!
Reputatie 7
Badge +4
Beste,

dat kan je inderdaad doen. Ook eens de cookies leeg maken is een optie via mijn account/instellingen.

MVG,

Wim

Reageer