Skip to main content
Op 10 keer dat ik Netflix opstart werkt dat perfect maar op die 10 keer dat ik het wil afsluiten bevriest mijn tv scherm 4 keer.



Als ik dan het scherm heb wil je Netflix afsluiten met ja of neen kan ik niets doen, heb maar 1 oplossing decoder van stroom halen en dan werkt het terug.



Lig nu gemiddeld 3 keer per week om mijn decoder van stroom.



Zucht waar ligt de fout bij jullie of bij Netflix?



En jullie hebben nog zware bug zitten bij Netflix na iedere update dat jullie uitbrengen mag ik als klant iedere keer terug mijn email en paswoord ingeven. Is tegenwoordig iedere week.
@Els3: reclame maken voor Telenet doe je maar op hun forum, niet op de onze. Ik heb je bericht dan ook verwijderd.

Wim
Kan ik aub een antwoord krijgen PX op mijn vraag?



En ook graag antwoord waarom ik bij iedere update dat jullie doen ik bij netflix terug iedere keer mijn email adres en paswoord moet invoeren?

Reageer