Wij hebben sinds februari een tutimus abonnement, en hadden recht op gratis Netflix.
Ik heb tot op heden geen code ontvangen.
Bladzijde 1 / 1
Hey Lotte7,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Hey Lotte7,
Het nodige is gedaan zoals telefonisch is afgesproken.
Groetjes,
Joël
Het nodige is gedaan zoals telefonisch is afgesproken.
Groetjes,
Joël
Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.