Beantwoord

Netflix Code wanneer ?


OP 03/03 zijn we Familus geworden We zijn nu 10/03 nog steeds geen code ontvangen.
Enig idee wanneer we die gaan ontvangen ????
icon

Beste antwoord door AntonellaD 10 March 2017, 10:06

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Normaal wordt die Netflix code per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van je pack.
Indien je de code dan nog niet ontvangen hebt kan je hier een privé bericht sturen naar het Proximus Team met je klantengegevens en dan zal een medewerker dat zeker even voor je nakijken en je dan zo nodig de code per mail toesturen.
Een privé bericht sturen naar het Proximus Team doe je via:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
De code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
Veel Netflix kijkplezier!
Hey Max,
FYI: Nog wat bijkomende info > > klik hier
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Dag Max2206,

De brief met je Netflix code werd per post verstuurd op 07/03/2017. Ik heb je nu een e-mail gestuurd met de brief in bijlage.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +6
Zo! Supersnel opgelost! :-)) En misschien een nieuwe Netflix fan? 😉
Beste,

Na mijn aansluiting op 10/2 heb ik ook nog geen Netflix code ontvangen van Proximus...

mvg,
Diederik
Reputatie 7
Badge +4
Dag Diederik,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Mvg,

Koen
Zou ik ook mijn Netflix Code per mail mogen ontvangen?
Aangezien dat myproximus niet werkt kunnen jullie, met een mail, de omstandigheden toch iets verzachten of niet ;)

Ik hoor het graag

Groetjes
Reputatie 6
Badge +3
We kunnen de mail manueel doorsturen, maar de Netflix code wordt zelf automatisch per brief verzonden. De mail/sms sturen wij pas indien de code niet ontvangen zou zijn.

Groetjes,

Lorentz
Dus moet ik nog verder wachten?!

Groetjes
Reputatie 6
Badge +3
Jouw order is nog niet voltooid aangezien de installatie(*) nog niet is gebeurd en dus werd de code nog niet verzonden.

Groetjes,

Lorentz.
Welke installatie bedoeld u?

Groetjes
Reputatie 6
Badge +3
*activatie.
Eigenlijk beetje triestig bij/van Proximus, myproximus werkt niet, activatie nog niet voltooid omdat, ik veronderstel, er technische problemen zijn. Factuur kan wel in myproximus vergegeven worden, raar, de klant maar betalen.
Conclusie, klant is altijd de dommerik.
Maar ik zal wel afwachten wat de tijd brengt, anders nieuwe provider en mss meer geluk met de provider.

Groetjes
Is de activatie al gebeurd en mijn order voltooid???

Groetjes
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Rolf,

Ik zie dat uw dossier 41804330 in behandeling is bij de dossierbeheerder.

Die is het nodige aan het doen om alles zo spoedig mogelijk in orde te krijgen.

Deze gaat dan ook zelf terug contact met u opnemen van zodra alles geactiveerd is.

Alvast onze oprechte excuses dat alles langer duurt dan in normale omstandigheden.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Ik veronderstel dat er nog altijd niets gebeurd is ivm activatie?!
Van Netflix ook nog niets ontvangen!!!
Ik zal toch graag hebben dat het een of andere opgelost wordt, zei het ook gewoon de Netflix code.

Is er tot eind maart niets gebeurd ivm myproximus en/of Netflix Code ga ik mijn contract bij jullie opzeggen.

Tis nu aan Proximus om er iets aan te doen, excuses zijn er genoeg geweest dat hoeft niet meer voor mij.

Groetjes
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Rolf!

Momenteel is het dossier nog lopende, ik moet u vriendelijk vragen nog even geduld uit te oefenen.

Excuses voor het ongemak.

Mvg

Wouter
Heb ook problemen gehad met activatie van tuttimus. Ik heb per telefoon contact opgenomen met de klantendienst om over te schakelen daar zegt één of andere pipo dat hij het ging in orde brengen, 2 weken later nog steeds niets veranderd ik bel terug en vraag op een vrijdag om een bundel toe te voegen aan mijn pack dat nog niet geactiveerd was. Op maandag erna zie ik dat het gevraagde is geactiveerd maar mijn pack nog niet. Ik doe opnieuw een telefoon naar de klantendienst, ik krijg daar een dame aan de lijn en leg mijn geval uit, zij ging eens kijken en zei dat haar collega het geprobeert had maar dat het niet gelukt was, zij ging het in orde brengen en wonder boven wonder de activatie was direct in orde, alles ging de dag erna in voege. Dat was dan op 13 februari maar de CODE voor NETFLIX heb ik tot op heden nog altijd niet ontvangen. Ik ben ook geneigd om over te schakelen ondanks het voordeel dat ik bij PX heb via mijn werkgever. Is niet mijn eerste probleem, het vorige kunnen ze gewoon niet oplossen kreeg ik als antwoord.
PS: Ik heb mijn gegevens eeds doorgegeven op vrijdag via een link.

Ik weet niet of je gelezen hebt wat op deze link ook staat :
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.   Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker   je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,   en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.     ♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door        te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679        (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)   Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo     * contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036         (bv. bij problemen met invoeren van code) Edit: (25/2/17) Tot 15/04/2017 kan je de Proximus promo code invoeren op www.netflix.com/redeem   Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen.   Via de decoder op Kanaal 57, of via apps of via de site.   Na de drie gratis maanden, moet je zelf je Netflix abonnement betalen,  als je verder Netflix wilt.  Als je vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt verder kijken,  zijn dat extra kosten.
enz......

Ik heb de gegevens nog eens doorgestuurd via deze link. Ben in blijde verwachting.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb je de code en alle info via privébericht opgestuurd.

Mvg,

Koen
Code ontvangen, dank u wel

Reageer