Op 8 februari overgeschakeld naar tuttimus, zeer klantvriendelijke dame aan de telefoon, alles genoteerd en bevestigingsbrieven ontvangen maar nu op 5 maart nog steeds géén Netflix-code, binnen de 10 dagen ?? nu reeds 28 dagen NADA! Het is niet de eerste maal dat Proximus-marketingteam serieus in de mist gaat, mooi op papier maar uitvoering NOPPES! Hallo! ik ben reeds 35 jaar trouwe klant RTT-Belgacom-Proximus, zonder klanten als mij stonden jullie er niet. Ik ben boos ?
Graag de Netflix-code. Klantnr 213156
Bladzijde 1 / 1
Dag Gunther_010,
De brief met de Netflix code werd reeds op 10/02/2017 via de post verstuurd.
Ik heb je nu een e-mail verstuurd met in bijlage de brief.
Groetjes,
Antonella
De brief met de Netflix code werd reeds op 10/02/2017 via de post verstuurd.
Ik heb je nu een e-mail verstuurd met in bijlage de brief.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.