Skip to main content
Reeds sinds januari overgestapt naar tuttimus en nog steeds geen code voor netflix ontvangen. Is dit normaal?

Lees hier eens voor de uitleg > klik Hier
daar staat :
De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)

Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen.
Via de decoder op Kanaal 57, of via apps of via de site.
Na de drie gratis maanden, moet je zelf je Netflix abonnement betalen,
als je verder Netflix wilt.
Als je vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt verder kijken,
zijn dat extra kosten.
enz......


Nee Tessa, dat is niet normaal.



Ik ben het gaan nakijken en zie dat er 22 februari een brief werd verzonden.



De code werd nu opnieuw opgevraagd en naar je hotmail-adres gestuurd.



Goede ontvangst en veel plezier ermee.



Vriendelijke groeten



Tina

Reageer