Ben nieuwe klant bij Proximus. Ik mag 3 maanden gratis Netflix gebruiken maar ben de code kwijt. Wat nu?
Bladzijde 1 / 1
stuur best een privébericht aan Het Proximus Team, zodat dit nader kan opgevolgd worden,
via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Hallo Maura,
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/4/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
Groetjes,
Joël
Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/4/17.
Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.
U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.