hallo
wil m'n Netflix terug activeren maar nu vragen Netflix een code maar heb nooit een code gekregen van proximus
Bladzijde 1 / 1
lukt het dan niet zoals beschreven hier
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/tv/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
als het niet lukt kun je het via een privébericht vragen (als ze hier bijtijds niet reageren ) of zij het voor u kunnen in orde brengen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
>
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/tv/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
als het niet lukt kun je het via een privébericht vragen (als ze hier bijtijds niet reageren ) of zij het voor u kunnen in orde brengen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Beste, kan je even toelichten welke code er precies gevraagd wordt en op welk moment? Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.