Beantwoord

Netflix code

  • 8 April 2017
  • 1 reactie
  • 130 Bekeken

Goedendag wij zijn al een hele tijd oo de code Netflix aant wachten maar hebben hem nog niet ontvangen hoe kan ik die opnieuw vragen of toch tenminste krijgen
icon

Beste antwoord door Martin 8 April 2017, 17:21

Bekijk origineel

1 reactie

De Netflix code wordt normaal gezien per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer