Beantwoord

Netflix activeren via decoder lukt niet

  • 3 May 2017
  • 5 reacties
  • 415 Bekeken

Wij hebben optie netflix genomen via Familus en bij het activeren via de decorder mislukt het telkens opnieuw. Er word steeds gevraagd naar een kredietkaart IPV de pincode van proximus.
Hoe valt dit op te lossen zodat wij netflix kunnen activeren via onze decorder.
icon

Beste antwoord door KoenN 4 May 2017, 09:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hebt u ooit een Netflix occount gehad. want ik kan u ook zo een soortelijk geval vertellen; ik merkte bij mijn afrekeningen van buyway plots een betaling voor Netflix van meer dan 9€ terwijl ik gratis kan zien hier tot Juli. Ik heb dan naar Netflix zelf gebeld en afgevraagd hoe dat kan dat ik gratis Netflix krijg en dan nog eens moet betalen; Dat kantoor ligt dus in Amsterdam en hij is dit gaan uitzoeken ja zij hij ben jij in Venezuela geweest, ik zeg meneer sinds die aanslagen van 9/11 vlieg ik niet meer. Ja dat kan ik geloven zei hij. Ik zou nog 60€ tegoed krijgen want daar is dus een account aangemaakt op mijn naam. maar ik had wel een Netflix account genomen hier in België omdat die code lang weg bleef, een dag nadien was die er. En dit wist ik niet dus ik heb 4 maand gratis. Dus je kan eens informeren bij proximus.
Neen nooit geen netflix account gehad, toch niet bij mijn weten
Reputatie 4
Badge +1
Ik zou als ik van jou was best contact opnemen met een medewerker. Die juiste link heb ik hier nu net niet. Bij mij was het anders omdat het met die 3 maanden gratis actie was en ik vroeger ook al accounts bij hen heb gehad. En nu was ik dus terug bij hun klant geworden, omdat die 3 maanden gratis actie code nog niet toegezonden was. Heb ik dit in orde kunnen brengen met Netflix.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Vieke,

Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Groeten

Koen
Reputatie 4
Badge +1
Kan zijn omdat ze misschien nog maar net klant is? Ik weet niet hoe lang, want ze spreekt niet over die code dus ik weet een boeket is bij jullie na enkele sec actieff maar Netflix weet ik niet. Al hebben ze mijn 60€ ook nog steeds niet gestort dus ik wacht nog tot morgen of ik bel naar Holland om te vragen waar mijn geld blijft; Want als ik naar card stop bel om mijn card te blokkeren doen ze dat ook al niet dus dan zeg ik mijn account op dat ik in Nederland ben aangegaan want ik wil niet weten dat er volgende maand weer 9€ af is en als die 3 maanden bij jullie verlopen zijn ga ik hier gewoon verder.

Reageer