Skip to main content
De voorbije week is Proximus geïnstalleerd in mijn nieuwe appartement. Ik heb in mijn tv-internet-telefonie- mobile-abonnement ook voor Netflix gevraagd.



Toen ik de stappen volgde om Netflix te activeren, kreeg ik een foutmelding bij de keuze om het op de Proximusfactuur te zetten. De andere keuze was kredietkaart.



Ik heb gebeld met Netflix, zij raadden aan om de modem en het toestel van digitale tv eens los te koppelen en dat toestel 4 keer uit en aan te zetten. Maar ook na het heropstarten, kreeg ik dezelfde melding: de betalingsmethode is niet toegankelijk.



Kan iemand me helpen de activatie te voltooien?



Groetjes



Gregory
Gregp3



we hebben hier achterliggend een order geactiveerd om je netflix te laten activeren.



De activatie zelf kunnen we echter niet : deze nacht zal dat order doorstromen : probeer je morgen via de blauwe knop van je afstandsbediening opnieuw ?



duimen maar !



Groeten



Tina
Bedankt! Ik check het morgen. Als je niets meer van me hoort, is het gelukt 😉

Reageer