Skip to main content

Ik ben net overgestapt naar Tuttimus en wil graag netflix activeren via kanaal 57. Telkens wanneer ik betaling via proximus aanduid, wordt mij gemeld dat deze betalingsoptie niet mogelijk is.
Ik kan enkel kijken wanneer ik mijn creditcard gegevens gebruik.

Is uw huidig abonnement bij Netflix al verlopen?

Indien zo, u kunt uw creditcard gegevens dan uit Netflix halen

en dit proces volgen:



https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/opties/tv-opties/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html?v1=shorturl&v6=iwantnetflix



Onderaan staat aangeduid welke stappen u kan ondernemen, mocht het toch niet direct lukken.



Ook kan het zijn dat u dit eerst dient te activeren in myproximus



1.Log in op MyProximus om uw producten en diensten te beheren.

Bekijk uw producten

2.Klik op het Proximus TV-icoon. Alle beschikbare opties verschijnen op het scherm.

3.Klik op de optie die u wilt activeren. Ziet u een ? Dan kunt u deze optie kiezen als tv-bundel (inbegrepen bij uw Pack).

4.Klik op Bestellen > Volgende > Bevestigen > Doorgaan.

5.Uw optie is geactiveerd. U kunt kijken naar uw nieuwe tv-programma’s binnen enkele uren. U ziet steeds een V naast de door u gekozen tv-bundel.

Activeer Netflix op uw tv

Nadat u Netflix hebt geactiveerd in MyProximus, dient u deze ook te activeren in uw tv menu.


zelf dat lukt niet altijd ☺️



@ AnneleenPulinckx

als het echt niet lukt stuur dan best via dit Forum een privébericht

    aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag AnneleenPulinckx,



Stuur je klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?



Groetjes,



HeidiE

Reageer