Deze morgen ontving ik van Netflix een e-mail dat mijn abonnement zomaar wordt stopgezet:
Omdat ik zelf niets had gevraaagd, was ik stomverbaasd en nam ik contact op bij Proximus.
Daar kreeg ik te horen dat alles in orde is bij Proximus, dat ik alles betaald heb en dat mijn netflix-abonnement in orde is. Omdat mijn Netflix niet werkt, adviseren ze om naar Netflix te bellen want ze gaan ervan uit dat de fout bij Netflix ligt. Om mijn schade te compenseren, stelt men wel een compensatie van 11,99 euro voor.
Bij Netflix krijg ik te horen dat Netflix is stopgezet omdat Proximus mijn abonnement niet heeft doorgestort. Zij willen onder geen enkel beding contact opnemen met Proximus, zelfs als ik met mijn factuur kan bewijzen dat ik Netflix wel heb betaald via Proximus.
Opnieuw naar Proximus gebeld en daar kreeg ik te horen dat er precies toch iets niet in orde zou zijn in hun systeem maar een andere dienst zou mij vandaag terug opbellen.
Zopas opnieuw gebeld naar Proximus en ik krijg opnieuw te horen dat het probleem geregistreerd is, maar nog niet opgelost.
Maar ondertussen heb ik nog steeds geen Netflix, heb ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en vrees ik dat het nog lang gaat duren vooraleer ik Netflix zal werken.
Bladzijde 1 / 1
ik denk dat je wat geduld zal moeten hebben want zo'n dossier in behandeling kan wel dagen duren.
Indien uw bericht hier niet door Px opgepikt word, misschien dan best een privé bericht (met eventueel een link naar deze post: > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-abonnement-zomaar-stopgezet-zonder-reden-40924/index1.html#post587009) sturen via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Indien uw bericht hier niet door Px opgepikt word, misschien dan best een privé bericht (met eventueel een link naar deze post: > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-abonnement-zomaar-stopgezet-zonder-reden-40924/index1.html#post587009) sturen via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Indien uw bericht hier niet door Px opgepikt word, misschien dan best een privé bericht (met eventueel een link naar deze post: > https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-abonnement-zomaar-stopgezet-zonder-reden-40924/index1.html#post587009) sturen via onderstaande link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dat is wat ik bedoel. Wel tijd hebben PX om items op het forum te zetten. En maar priveberichten sturen en geen antwoord krijgen. Zit nog steeds te wachten op antwoord aangaande mijn Premiumpunten die net nog geen 2 jaar oud zijn om over te zetten naar ons nieuw abo. Is al een maand bezig maar antwoord ho maar. Nog even dan zijn de 2 jaar voorbij en mijn punten weg.
Vandaag weer niets gehoord van Proximus. Dus weer een avond zonder Netflix hoewel ik via Proximus wel betaald heb. Hoe moeilijk kan het zijn om dit in orde te brengen.
Beste Antoon,kan je via privébericht ons verder informeren hierover en de betrokken klantennummers van waar naar waar deze dienen overgezet te worden? Groetjes Freya
Hallo Freya, Net verstuurd.
Vandaag weer geen reactie van Proximus en wat nog erger is: ik kan niet meer naar hen bellen. Men scheept mij af met de mededeling dat mijn dossier in behandeling is en dat ik terug moet inhaken.
Daarom smeek ik aan Proximus: hoe krijg ik eindelijk mijn Netflix weer, een service waar ik nota bene voor betaald heb.
Daarom smeek ik aan Proximus: hoe krijg ik eindelijk mijn Netflix weer, een service waar ik nota bene voor betaald heb.
Ja, zie dat je hen niet teveel lastig valt, wat denk je wel.
Dag Luc,
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijk ik alles voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.