Proximus liet ons weten dat ze je account niet konden factureren via je Proximus-abonnement. Daarom beëindigen we dit abonnement met ingang van woensdag 18 oktober 2017.
Als je vragen over facturering hebt, kun je contact opnemen met Proximus.
Natuurlijk zien we je graag terug. Daarvoor hoef je alleen maar je abonnement te vernieuwen.
wanneer ik kijk naar mijn laatste factuur van proximus staat het pakket NETFLIX toch aangevinkt en werd er 9.99€ van mijn rekening betaald.
waar ligt het probleem ?
Beste antwoord door Martin
Ter info:
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem.
Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd.
Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren.
Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.
Groetjes, Antonella
Bekijk origineel
Bepaalde Netflix-klanten krijgen de melding dat hun Netflix-optie weldra zal gedeactiveerd worden omwille van een facturatieprobleem.
Er is uiteraard geen facturatieprobleem maar als de klant niets doet, wordt de optie effectief geannuleerd.
Wij onderzoeken het probleem, maar ondertussen zal de klant opnieuw Netflix via zijn decoder moeten activeren.
Als hij dezelfde gegevens gebruikt, zal hij zijn complete Netflix-profiel terugvinden.
Groetjes, Antonella