Overgeschakeld van Telenet naar Proximus omwille van het tuttimusaanbod. Ik was wel sceptisch omdat bij de overschakeling op mijn werk heel veel problemen waren. Pas na het indienen van een klacht kreeg ik iemand aan de lijn die actie ondernam en de zaak goed afhandelde. Wel na uren werk in te steken, wat ik eigenlijk niet heb. Maar de verkoopster kon mij overtuigen. Helaas was de verkoopster na het ondertekenen van de overeenkomst niet meer beschikbaar via mail. Twee mails gestuurd, maar geen reactie. 9 juni werd de Tuttimus geactiveerd. Netflix is nog steeds niet beschikbaar! Al heel wat keren naar de klantendienst gebeld. Nog steeds geen Netflix voor ons. Net zoals op het werk krijg ik altijd vriendelijke mensen aan de lijn, maar gebeurt er niets om het probleem op te lossen.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
jammer dat het nog niet is opgelost.
voeg je in je privébericht je klantennummer even toe aub ?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groeten
Tina
jammer dat het nog niet is opgelost.
voeg je in je privébericht je klantennummer even toe aub ?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.