Sinds ruim een maand geleden klant geworden van Proximus, 3 maand Netflix gratis !!! Mooi niet, geen code ontvangen. Nu zit Netflix in een pack en mag je er vrolijk voor gaan betalen. Je belt met de helpdesk en ze vertellen je dat de code per post verzonden is. Helaas nooit geen code ontvangen. Ze vertellen dat je een klacht in kunt dienen, laat me niet lachen, als ze dit probleem niet op een betere manier op kunnen lossen, SLECHTE SERVICE. Telenet was dan wel duurder maar de service daar kon je niet over klagen bij Telenet. Dit is nu het tweede probleem dat ik met Proximus heb, krijg er wel genoeg van, wat een zootje !
Bladzijde 1 / 1
Beste Petra-iris,
Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht en een oplossing?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht en een oplossing?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.