Er werd mij tutimus aangeboden en heb netflix extra erbij genomen bij het ingaan van mijn contract.
Tot op heden (na anderhalve maand) nog steeds geen netflix .
Tientallen telefoons gedaan met diensten van technische dienst naar dienst abonnementen geping pongt maar niemand krijgt de activatie rond.
Dienstverlening en hulplijn is ronduit schandalig en amateuristisch ,ronduit een schandaal.
Heb een klacht neergelegd bij testaankoop voor het verspreiden van valse reklame aangezien ze een produkt verkopen dat ze niet kunnen leveren.
Hulp of rechtzetting is 1 week geleden gestopt en daar blijft het bij
Bladzijde 1 / 1
Beste Serge, dat is inderdaad niet fijn. Kan je even je klantennummer bezorgen?
Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik verder na wat er reeds gebeurd is en wat we alsnog voor je kunnen betekenen. Groetjes Freya
Via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik verder na wat er reeds gebeurd is en wat we alsnog voor je kunnen betekenen. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.