Skip to main content
Wij hebben sinds februari een tutimus abonnement, en hadden recht op gratis Netflix.

Als ik wil activeren lijkt het mij dat ik het moet betalen?

Moet ik geen code krijgen om gratis te kunnen kijken?

Grt. Carlo

De Netflix code wordt per post verstuurd 10 werkdagen na de activatie van het pack.

Indien je ze na 10 werkdagen nog niet ontvangen hebt kan een Proximus medewerker
je een e-mail versturen met in bijlage de brief met de code,
en dit door je klantgegevens te sturen naar "Het Proximus Team" dan kijken ze dit voor je na.
♪ Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Die code kan je dan invoeren op www.netflix.com/promo
* contact opnemen met Netflix kan op het gratis nummer 0800 74036
(bv. bij problemen met invoeren van code)

Edit: (25/2/17)
Tot 15/04/2017 kan je de Proximus promo code invoeren
op www.netflix.com/redeem

Je hebt dan recht op 3 maanden gratis Netflix op 2 schermen.
Via de decoder op Kanaal 57, of via apps of via de site.
Na de drie gratis maanden, moet je zelf je Netflix abonnement betalen,
als je verder Netflix wilt.
Als je vroeger nooit Netflix keek, maar na die drie maanden wilt verder kijken,
zijn dat extra kosten.


zoals je hier kunt lezen op deze link enz....


Opgelet met die 'goedkope' Netflix. Dit staat op de website : '''Ontdek de originele series en films van Netflix rechtstreeks op je tv voor slechts € 1 per maand extra!'''



Klopt niet. Dit aanbod is beperkt tot 1 maand ! Misleidende reclame noemen ze zoiets !

Reageer