Beantwoord

Netflix

  • 13 December 2016
  • 8 reacties
  • 551 Bekeken

Ben al sinds 21 Nov overgestapt van mijn gewoon pack naar Tuttimus pack. 3 x moeten bellen om het eindelijk in orde te krijgen... Nu tot op vandaag nog steeds geen brief gekregen met de code voor mijn gratis 3 maanden Netlix !
icon

Beste antwoord door Marleen 13 December 2016, 10:29

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Zie hier:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/netflix-code-zijn-wat-vertragingen-verzenden-de-codes-maar-komt-orde-36683
Je zou de code nu heel snel moeten krijgen.
Bedankt Marleen. Ik hoop het ...
het is opgelost ! Eindelijk ! Maar de brief was volgens Proximus wel al verstuurd sinds 23 Nov 16.
Verloren gegaan bij BPost ?? In ieder geval is de brief nooit toegekomen bij mij.
Proximus heeft me dan de code opgestuurd via mail.
Vooraleer we doorhadden dat de code niet het paswoord was voor Netflix te bekijken maar wel een code om uw "cadeaubon" in te wisselen, is er alweer enige tijd voorbij gegaan.
Dankzij dit forum heeft mijn dochter de link gevonden om die code in te wisselen.
Reputatie 7
Badge +6
Uitstekend nieuws. Veel kijkplezier!
Ik heb een bundel bij proximus sinds 30 december. ik heb nog niks mogen ontvangen van netflix. Is het bij ons ook bij de post verloren of kunnen wij deze nog ontvangen binnenkort?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Rebecca,

Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Waar kan ik u een prive bericht sturen? als ik op uw naam klik dan zie ik dat nergens.
Reputatie 7
Badge +6
Waar kan ik u een prive bericht sturen? als ik op uw naam klik dan zie ik dat nergens.
Via deze link Rebecca.
Mvg,

Reageer