Hallo, ik ben recent bij Tutimus en zou een code krijgen om even gratis van Netflix te proeven.
Nog niet gekregen..Dank voor uw support.
Bladzijde 1 / 1
Normaal krijg je die code automatisch via SMS of email. Indien je die nog niet kreeg, kan je best contact opnemen met de klantenservice 0800 22 800.
En activeren van de code doe je op de volgende link: www.netflix.com/promo
Hey 19patrick,
Stuur je mij in een privébericht klantgegevens?
Dan krijg je in privébericht je code!
Groetjes,
HeidiE
Stuur je mij in een privébericht klantgegevens?
Dan krijg je in privébericht je code!
Groetjes,
HeidiE
Zeg Heidi, als je toch bezig bent met mijn activation code for Netflix - ik heb je een privé bericht gestuurd - kan je ook eens kijken naar de leveringsdatum voor die Samsung tv die bij Tutimus hoort?? Dank u hoor..Patrick. Tzijn hectische dagen hé..
Patrick,
Wij kregen de Netflix-code per brief een kleine week na installatie; wij waren nieuwe klant.
Grtz
Wij kregen de Netflix-code per brief een kleine week na installatie; wij waren nieuwe klant.
Grtz
Patrick,
hoi, met Tina, collega van heidi
er is een mail verstuurd naar je gmail met de Netflixcode in vermeld.
Je TV-order is nog in bestelling, daar kan ik nog geen leverdatum op plakken. Sorry.
hectische dagen ? amai nog ni... but we keep on going.... :-)
vriendelijke groeten
Tina
hoi, met Tina, collega van heidi
er is een mail verstuurd naar je gmail met de Netflixcode in vermeld.
Je TV-order is nog in bestelling, daar kan ik nog geen leverdatum op plakken. Sorry.
hectische dagen ? amai nog ni... but we keep on going.... :-)
vriendelijke groeten
Tina
Hoi,
Ben overgestapt naar Tuttimus op 23 november en heb nog steeds niets ontvangen ivm mijn 3 maanden gratis Netflix.
Zijn nu toch een goeie maand verder.
Wanneer kan ik dit verwachten ?
Ben overgestapt naar Tuttimus op 23 november en heb nog steeds niets ontvangen ivm mijn 3 maanden gratis Netflix.
Zijn nu toch een goeie maand verder.
Wanneer kan ik dit verwachten ?
Hey cvh,
Je code is per post onderweg!
Ik heb net een sms verzonden naar je mobiel nummer, met deze code.
Groetjes,
HeidiE
Je code is per post onderweg!
Ik heb net een sms verzonden naar je mobiel nummer, met deze code.
Groetjes,
HeidiE
ik heb op 7 december mijn pack verandert naar tuttimus ik heb in deze pack 2gsm nummers + internet+tv+ kids all in
nu zou er normaal 3maanden netflix en wannagogo moeten inbegrepen zijn maar dit is niet zo
nu zou er normaal 3maanden netflix en wannagogo moeten inbegrepen zijn maar dit is niet zo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.