hey ik zit met een probleem ik was gisteren aan het Netflixen en toen kwam er een bug ik noem hem de 25% bug omdat het is als volgt na een tijd begint de aflevering op Netflix plots te her laden dat gaat behalve hij blijft altijd hangen op 25% en ik moet mijn hele decoder her starten in principe niet erg maar het gebeurt natuurlijk weer als het spannend is is dit een echte bug of niet en zo ja waar kan ik het melden ....
Bladzijde 1 / 1
Kan via dit Forum, door het versturen van een privébericht
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Zij zullen dat dan eventueel doorgeven aan de bevoegde betrokken dienst, indien deze fout nog niet gekend is of er geen directe oplossing voor is.
aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Zij zullen dat dan eventueel doorgeven aan de bevoegde betrokken dienst, indien deze fout nog niet gekend is of er geen directe oplossing voor is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.