Vraag

Net gemist

  • 7 December 2016
  • 8 reacties
  • 362 Bekeken

Ik heb een probleemnl: ik heb 2 decoders en als ik naar decoder A naar een net gemist programma kijk en halverwege het programma wil ik verder kijken via decoder B dan geeft hij bij het programma in net gemist ipv kijken de vermelding huren en kan ik dit programma dus niet verder bekijken op decoder B.
Heeft er iemand een idee wat ik fout doe of hoe ik dat probleem kan oplossen.
Mvg
Didier

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Didier

Betreft

VRT NET GEMIST= abonnement beschikbaar je nummer,dus beide decoders

In eerste instantie ga je op decoder A dus een programma uit het VOD aanbod van net gemist selecteren om te bekijken

Halverwege ga je naar decoder B

volg je dan dezelfde stap of ga je dit programma gaan starten vanuit je bibliotheek??

Mvg Sabine
Hallo, Kort samengevat: Decoder A: menu; bibliotheek; mijn pass'en; net gemist; net gemist per dag; dag selecteren; programma selecteren en kijken. Dan stoppen en naar decoder B waar ik dezelfde weg volg.en daar krijg ik dan "huren" ipv kijken.

Mvg
Didier
Reputatie 6
Badge +4
Ok, merci voor de info

Om heel eerlijk moet ik toegeven ik twijfel of dit werkt.

reden daarvan:

op decoder A is dat programma aan het streamen, wanneer je naar decoder B gaat weet die dat niet dat je al halfweg programma zit want buffering gebeurt lokaal op de decoder.

Kan niet uittesten heb hier geen 2 decoders , maar ga eens doorsturen naar onze softwareontwikkelaars voor bevestiging

Deze nu echter niet meer aanwezig, je zal dus tenvroegste morgen antwoord krijgen

Mvg Sabine
Hetgeen je huurt (VOD) is toch aan de decoder gebonden waar je dit aangevraagd hebt IMHO.
Reputatie 6
Badge +4
Ja Martin

Denk ik ook vandaar mijn antwoord ..logisch voor mij lokaal decoder gebonden en dus niet mogelijk..

maar daar ik twijfel wilde ik toch een 2de opinie vragen om sluitend antwoord te hebben :)

Mvg sabine
Hallo, en hoe komt het dan dat ik er vroeger geen probleem mee heb gehad. Dit euvel is pas begonnen verleden week.
Mvg

Didier
Reputatie 7
Badge +4
Dag Didier,

We hebben het hier voor alle zekerheid nog eens getest (met blokken). Een programma hervatten op een andere decoder gaat niet. Wel krijgen wij gewoon de melding kijken ipv huren. Heb je beide decoders al eens opnieuw opgestart? Heb je dat bij elk programma of bij 1 specifiek programma?

Mvg,

Kim

Het Proximus team
Dag Kim,

De decoders eens heropstarten dat is iets dat ik kan doen. hHt is wel bij alle programma's die ik wil bekijken via net gemist. Maar het meest verwonderlijke is dat is dat ik dat met die oude decoders nooit voor heb gehad.

Mvg

Didier

Reageer