Skip to main content
Er loopt momenteel een "aanbieding" voor het pack internet,tv en mobile. Voor de aanbieding was er een activatie en installatie kost van 59 €. Nu grote aanbieding " gratis installatie". Bij het bestellen echter komt er 59 € activatie kost bij. Dus de aanbieding is ? Ze hebben de kosten gewoon uit elkaar gehaald en je betaald juist evenveel als voor de promo. Ze zullen er wel een uitleg aan geven zeker. Er bestaat een woord voor: bedrog!

mvg
Ter info:

Het gebeurt ook af en toe dat er een vergissing is op de aanrekening, en pas op het is ook enkel de definitieve factuur die telt niet de voorlopige op MyProximus.

Best een privébericht sturen aan het proximus team indien je denkt dat een bedrag niet klopt op je aanrekening, zodat ze dit kunnen checken en corrigeren indien dit het geval is.
Wat een uitleg. Enkel zichtbaar op de factuur. Echt? Voor een factuur moet je wel verder gaan met bestellen. En als je verder gaat ben je akkoord met deze bedrieglijke kost. Zie je wel dat er weer een uitleg voor is. Voor mij blijft het bedrog. Laten uitschijnen dat er geen kosten zijn en dan een ander kost uitvinden ,komaan zeg.

mvg
Jamo,

je bedoelt toch Familus veronderstel ik, want voor het gewone pack Internet+TV+mobile is er momenteel geen promo (https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/packs/packs/internet-tv-mobile.html).

Indien je een fout merkt bij het bestellen, raad ik je aan om een privébericht te sturen naar mijn collega's van Het Proximus Team en zij zullen jou zo spoedig mogelijk verder helpen.

privébericht versturen.



Mvg,

Wim
Ik bedoel wel degelijk internet mobiel en tv:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_int_tv_mob/particulieren/producten/packs/packs/internet-tv-mobile.html

Er staat gratis installatie met 59 € doorstreept. Vroeger stond er zoals boven vermeld installatie en activatie 59 €.

Zie ook: https://www.proximus.be/nl/id_catr_promo/particulieren/producten/promos.html

door scrollen naar beneden tot promo internet tv mobile. Zo zie je hoe goed de communicatie is tussen jullie diensten.

mvg
tot hoe ver ga je tijdens de bestelling want het kan zijn dat je net voor je de bestelling moet bevestigen dat deze dan ook niet meer in de afrekening staat.

Maar zoals hier herhaaldelijk gezegd vraag meer uitleg via een privébericht zodat je zeker bent.
Het is weer enkel voor nieuwe klanten. Weer hetzelfde verhaal van maanden terug toen ik ook niet gratis tv kon toevoegen.Bij Telenet kan je zonder kosten upgraden als bestaande klant. Bij Proximus moeten ze niet weten van trouwe klanten. Toen verwachte ik ook een aanbieding van Orange,waar ik ook nog steeds zit op te wachten. Die zijn ook al niet beter.Hebben dan maar bestelling bij Telenet gedaan dat is "maar" 50 € installatie kost. En als we later internet willen toevoegen kost dit niets aan activatie of andere kosten.

mvg

Reageer