nefast voor de feestvreugde

  • 28 December 2010
  • 2 reacties
  • 683 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste,


regelmatig kijk ik de beschikbaarheid van Belgacom TV na via de website.

Tot zondag ll was dit steeds 'niet beschikbaar'. Zondag kon ik via de website plots tot 3 tv's en 2 decoders plaatsen. Eventjes gebeld naar de klantendienst, maar volgens hen was dit niet mogelijk.

Nog eens gechekt op de website; nu was er maar één tv aan te sluiten. Even later weer 3, dan weer 'niet beschikbaar'...

Toen ben ik op dit mooi forum terecht gekomen en heb de vraag aan Eva gesteld, volgens haar was het mogelijk om via VDSL2 twee decoders aan te sluiten.

Vanmorgen bij de Belgacom winkel: weer niets. Iemand een verklaring waarom ik via de website steeds varierende mogelijkheden heb?

Na 3 jaar wachten wil ook wel eens wat anders zien dan enkel één, één+, canvans/ketnet, canvas+/ketnet+. (We hadden bij de bouw van onze woning al besloten alles via Belgacom te doen en zo 'dom' geweest om geen kabel aan te sluiten.)

Groeten,

Frederik (fc030733)

2 reacties

Frederik,

Momenteel ervaar ik ook problemen met het opvragen van de technische check.. Ze zijn aan de site aan het werken, en waarsch komen hierdoor deze problemen. Nu zoals ik het momenteel kan zien kan je geen BTV nemen.. een VDSL2-datum staat er ook nog niet bij.. Hoop dat je hierbij geholpen bent..

Met vriendelijke groeten..
Reputatie 2
Badge
Bjorn,

bedankt voor je antwoord. Zal dus nog een beetje geduld moeten hebben.


Aan iedereen een goed eindejaar toegewenst!

Groeten,

Frederik

Reageer