neemt alles op 30 dagen op

  • 3 January 2012
  • 8 reacties
  • 624 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 58 reacties
Ik heb een paar dagen reeds last van mijn opnames. Wanneer ik een programma opneem krijg ik niet de melding van een conflict of ook geen melding voor een opname van 30 dagen (dit is wel zo wanneer je 2 programmas tegelijk opneemt normaal). Maar wanneer het programma begint met de opname zie ik geen rood lichtje branden van record en als ik dan ga zie bij pvr dan is hij aan het opnemen op 30 dagen. Ik kan niks meer opnemen om te bewaren???? Heeft Belgacom weer een schitterende update uitgevoerd en hebben hier meerdere mensen last van??????

8 reacties

Helpt een factory reset van je decoder dan niet ?

zie hiervoor op mijn blog
Reputatie 1
Heb net nog eens geprobeerd om iets op te nemen, raar maar waar, hij neemt het gewoon op. Waarschijnlijk vannacht een nieuwe betere update gehad dan. Merci Belgacom, ik kan weer verder.
Reputatie 7
Badge +1
Bij nPVR-opnames brandt er geen rood lichtje hoor (toch niet bij een V3).

De decoder gaat altijd naar PVR

1) bij de eerste opname, en bij een volgende die naadloos erop volgt (of ervoor komt) van dezelfde zender,

2) bij opnames van een niet-belgische zender,

3) bij een seriegeplande opname (ook bij opeenvolgende op dezelfde zender).

nPVR opnames worden gegenereerd, alleszins enkel bij belgische zenders van de toegelaten lijst:

1) bij alle vanop afstand geplande opnames

2) vanop de decoder bij opnames die samenvallen met reeds in PVR geplande opnames (zowel met buitenlandse als met belgische zenders), met uitzondering van opnames die naadloos komen voor, of volgen na een reeds met PVR geplande opname van dezelfde zender(s) (zie hierboven)

Als alle opnames (toch enkel van belgische zenders) naar het netwerk gaan (nPVR), is er een capaciteitsprobleem van je netwerk bv. als je meerdere decoders hebt, of als je een decoder vervangen hebt en de oude niet uit het systeem werd gehaald.
Reputatie 1
Het is intussen opgelost. Maar het was wel bij opname van 1 programma. Harde schijf is zeker niet vol en was Belgische zender. Hij ging gewoon bij starten van opname naar npvr in plaats van pvr.
Reputatie 1
Zeer raar, gisteren iets opgenomen en weer gaat hij automatisch naar npvr voor 30 dagen opname terwijl er niets anders is ingesteld. Heb nu eens een factory reset uitgevoerd en hoop dat het nu deze avond wel gaat lukken. Vond het wel raar na de factory update ben ik gaan zien naar mijn opnames en daar staan plotseling al mijn oude opnames terug in maar wel met een kruis er achter zodat ik ze niet kan terug kijken. Dit heb ik nog nooit gehad want heb al meermaals een factory reset uitgevoerd. Misschien zit er dan toch iets fout tussen mijn decorder en Belgacom in verband met mijn harde schijf. Die denkt misschien dat ze vol is of zoiets. Ik zal het straks weten wanneer hij gaat opnemen.
In ieder geval met een factoryreset kan je niet veel verkeerd doen en er worden veel foutjes opgelost hiermee.
Reputatie 1
Gisterenavond 2 programmas opgenomen en was 2 keer gelukt op de harde schijf. Factory reset heeft blijkbaar geholpen.
Dat verwondert mij niet en niet voor niks dat ik de gewoonte genomen heb om maandelijks een factoryreset te doenKnipogen

mvg

Reageer