National geographic niet op belgacom tv??

  • 3 August 2011
  • 20 reacties
  • 1350 Bekeken

Net eens mijn lijstje van zenders afgelopen, meerdere keren zelfs en ik vind national geographics niet??? Behoort die zender niet tot het normale aanbod???

20 reacties

yep, kanaal 96

mvg
Reputatie 5
Badge +2
Ja normaal wel in heel Vlaanderen op kanaal 96. In Brussel niet.

Mvg
Op 96 zit hier (Noord-Limburg) babytv... niet echt mijn ding dus :-S
Badge
hier ook te ontvavavangengen op 96
Reputatie 5
Badge +2
@Fluffy: heb je geen eigen zendernummering gegeven aan zenders ? Als je zelf zenders op een andere plek plaatst, kan het zijn dat NGC op een ander kanaalnummer staat. Indien je NGC nog niet vindt, kan je je zendervolgorde op standaard zetten (via Instellingen). Normaal komt NGC terug te voorschijn op kanaal 96. (Nadeel is wel dat je de zenders terug moet plaatsen.)

Mvg
Nee, heb geen eigen zendernummering gegeven. Maar zal nog eens proberen om het op standaard te zetten... misschien dat er iets terug plopt?
Heb dus via instellingen -> standaard alle zenders opnieuw ingesteld. Op 96 staat helemaal niets meer nu, en bij het aflopen van alle zenders is nergens een national geographics te vinden... En nu?
Badge
Probeer nog eens maar dit kan normaal niet zou nu op 96 moeten staan.
Nog eens geprobeerd, dus standaard zendervolgorde, zelfs decoder even uit- en aangezet, maar nog steeds geen kanaal 96. We hebben wel discovery chanel, geen NGC...
Badge
Sorry maar dan weet ik het ook niet meer.Vind het wel allemaal heel raar
VOOR MEER informatie over de zenders ga eens naar:

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/product.jsp?dcrName=hbs_tv_sub_comfort&detailPage=hbs_tv_sub_sub

je kan daar ook uw postnummer ingeven, dus blijkbaar zit er nog wel verschil in naar gelang je woont

mvg
Toch maar even contact opgenomen met de klantendienst van Belgacom (bijzonder vriendelijke man trouwens :-)) en blijkbaar was er om één of andere bizarre reden het bouquet van Brussel geactiveerd (terwijl mijn gemeente echt wel heeeeeel ver van Brussel ligt, en alleen de beginletter als enige overeenkomst heeft ;-)). Dus intussen heeft die vriendelijke man het juiste pakket geactiveerd en zou ik over een uur even de decoder moeten uittrekken en terug insteken... en dan zou het waarschijnlijk opgelost zijn. Op hoop van zegen dus :-)
Badge
Zoveel te beter.
Reputatie 5
Badge +2
Als het bouquet van Brussel geactiveerd is, is het logisch dat je geen NGC kan ontvangen. NGC is namelijk niet beschikbaar in Brussel vanwege een exclusiviteitscontract met Numericable.

Mvg
Nog steeds niet gelukt :-(
Reputatie 5
Badge +2
Ook niet als je nog eens de zenders op standaard zet ? Anders zal die man dat tegen morgen misschien gedaan hebben ? Misschien lukt dat niet vandaag ?

Mvg
Nee, heb ik ook al geprobeerd. Hij heeft het meteen omgezet terwijl ik aan de telefoon was. Moest een uurtje daarna de decoder uittrekken en terug insteken. Er was beetje tijd nodig om de gegevens binnen hun systeem "rond te zenden". Heb intussen al paar keer geprobeerd decoder terug aan te zetten, maar nog steeds dezelfde zenders. Ook niet na de instellingen nog eens op standaard te zetten. Ik heb nog steeds de zenders die ik ervoor had, dus die van Brussel en niet van Vlaanderen blijkbaar...
Ok, en ineens sprong het scherm hier op een andere zender... en heb ik de Vlaamse zenders ter beschikking!!! :-)) Het is dus in orde, met dank aan de goede klantenservice :-)
Reputatie 5
Badge +2
Ik ben blij voor je dat het eindelijk in orde is. Veel plezier met NGC ;-)

Mvg
Thx! Er zijn ineens een aantal andere zenders in de plaats van al die Franstalige zenders gekomen. Niet slecht dus aangezien mijn Frans maar "miserable" is :-)

Reageer