jurgenchristel
jurgenchristel 2 dagen geleden
Beste,
Na meer dan 10 jaar klant bij Telenet, hebben we uiteindelijk de keuze gemaakt om over te stappen van Telenet naar Proximus. ( wegens problemen netwerk, wel compensatie gekregen van 15 euro per maand voor 12 maand. Toch overstap naar jullie )
Drie weken geleden hebben we dit gedaan.
Na twee bezoeken in de winkel, hebben we uiteindelijk een afspraak gehad voor de technieker vandaag. Deze was echter vrij snel klaar.
Er is namelijk geen aansluiting voorzien in ons huis. Dus moet er eerst een kabel naar binnen getrokken worden.
Deze afspraak zal pas op 14/08 doorgaan. Dus totaal wachten 7 weken !!
Ik verander omdat ik problemen had met TV via Telenet, nu heb ik andere problemen met jullie.
Alvorens de beslissing om klant te worden bij jullie, heb ik me eerst geïnformeerd bij jullie.
Alles besproken qua kosten ( aansluiting en Wifi )
Alle aansluitingen en draadloos Wifi was volledig gratis, nu spreekt die technieker van vandaag, dat we een starterspakket nodig hebben van 100 euro voor de Wifi???
Deze weiger ik te betalen, was niet afgesproken.
Dus graag ASAP een oplossing voorzien voor aansluiting qua kost en tijdstip.
Indien niet mogelijk, moet ik misschien het klant zijn maar stoppen na enkele weken.
Graag spoedig respons van jullie team omtrent deze klacht.
Bladzijde 1 / 1
Dag jurgenchristel,
Bezorg je ons klantgegegevens (in privébericht) voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Bezorg je ons klantgegegevens (in privébericht) voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
hallo,
hoe kan ik je prive contacteren?
hoe kan ik je prive contacteren?
U kan een privébericht naar Het Proximus Team sturen
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.