Nacht van de Vlaamse tv-sterren: stemmen?

  • 24 March 2012
  • 7 reacties
  • 401 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties
Vanavond was het op Eén de Nacht van de Vlaamse tv-sterren en kon je stemmen op 2 prijzen. Dit kon via SMS, telefoon en digitale tv (rode knop). Alleen was Belgacom TV niet precies op de hoogte van dit programma, omdat er geen mogelijkheid was om op Eén via de rode knop te stemmen (normaal in menu met oa deredactie.be, sporza.be en Ooit Gemist). Ik vond dat redelijk opmerkelijk, aangezien Belgacom (een paar keer vermeld + logo in beeld) de hoofdsponsor is van de Nacht.

Wie wou ook stemmen via Belgacom TV? Of kon iemand toch stemmen via de rode knop bij Belgacom TV?

Mvg

7 reacties

Badge
Ik heb er nu ook niet op gelet of dit bij telenet zo was.Ik heb gisteren naar het voetbal gekeken.Want toen ik keek was het programa zo goed als voorbij.
Ik heb dit al dikwijls opgemerkt dat het stemmen van de rode knop niet altijd werkt en
daarom heb ik het gisteren ook niet geprobeerd omdat ik er toch van uit ging dat het niet ging werken!

groetjes,

Elsa
er was idd geen optie om te stemmen via belgacom tv.


een zoveelste afgang van jewelste van Belgacom.
een van de hoofdsponsers van het evenement, samen met Renault, zeggen dat je op rode knop kan stemmen via digitale tv..en dan is het niet eens beschikbaar via Belgacom TV.
Reputatie 7
Badge +1
Ik geef toe dat ik het niet geprobeerd heb, omdat ik vorige keren (al een héle tijd geleden) toch ook een foutmelding kreeg. Heb het dus met SMS gedaan. De meeste andere interactieve diensten werken nochtans wél goed. Echt commerciëel is het zeker niet, want daar wordt toch nogal wat geld in verdeeld tussen providers en zenders denk ik. Maar als SMS ook via Belgacom gaat zal het weinig uitmaken zeker?
" omdat ik vorige keren (al een héle tijd geleden) toch ook een foutmelding kreeg."

net om die reden had ik het eens geprobeerd.. onder de noemer van "ale, we gaan eens zien als het eindelijk eens terug werkt" :p
Reputatie 6
Badge +1
Tijdens Vlaanderen Vakantieland heb ik het al meermaals geprobeerd en ik krijg steeds een foutmelding maw is nog nooit gelukt.
Reputatie 5
Badge +2
Ik vind het redelijk erg dat Belgacom de hoofdsponsor is en niet eens voor haar tv-klanten de mogelijkheid biedt om via de rode knop te stemmen. In Mechelen blijven ze gewoon lachen met Belgacom.

Mvg

Reageer