Skip to main content
Beste,



Wij hebben een klant (KMO) die wil omschakelen van ADSL naar VDSL. ADSL is bij Scarlet en VDSL zal bij EDPnet of Belgacom zijn. Maar de bekaling is van Belgacom.



Hoe verloopt de omschakeling juist? EDPnet vraagt aan Belgacom om VDSL te activeren op die lijn vermoed ik?



Is het mogelijk dat eens VDSL geactiveerd is dat de ADSL modem en login gegevens van Scarlet nog tijdelijk blijven werken? Zodat wij een aantal uren of dagen hebben om de VDSL modem te gaan plaatsen.



Of wat stellen jullie voor om dit naadloos te laten verlopen?



mvg

beste



voor een VDSL2 omschakeling bij Scarlet dient klant zich tot Scarlet klantendienst te wenden -) gebeurd naadloos. Indien klant daarentegen bij EDP-net of bij Belgacom een VDSL2 aansluiting wenst dien hij zich tot die maatschappij zijnde EDP-net of Belgacom te wenden met verzoek tot een internetaansluiting over VDSL2 erbij zeggend dat deze in de plaats komt van zijn huidige Scarlet ADSL aansluiting. Vervolgens moet klant zelf zijn Scarlet aansluiting opzeggen - opzegtermijn één maand vooropzeg. Deze kunnen mekaar technisch niet overlappen tenzij er een volledig nieuwe aansluiting, lees invoer v/d lijn gebeurd.



muisje


Dat ze technisch niet kunnen overlappen is wat ik wou weten. Dan zullen we wellicht de klant adviseren om een 2de lijn aan te vragen.



Bedankt voor de reactie!


Reageer