Skip to main content
Hallo

Het gebeurt wel eens incidenteel dat op het eind van de maand het downloadlimiet van 100GB bij ons wordt bereikt. Jammer genoeg steeds vaker aangezien websites, films, games,... steeds zwaarder worden. Proximus is nog niet mee verder overgegaan naar een download limiet van 150GB zoals Telenet, maar goed...

Na het bereiken van de limiet wordt de snelheid terug geschroefd naar 1MBps. Alleen merk ik dat ik maar een max. haal van 120 KBps. Dat is slechts 10% van hetgeen er beloofd wordt. Hiermee valt amper mee te werken. (7 min voor ik uiteindelijk op dit forum zat) Mocht ik nu 700-800 KBps halen tot daar aan toe. Maar 120 KBps is te weinig.

Graag reactie.

Alvast bedankt
Beste, voor ons goedkoopste internet abonnement heb je inderdaad 100GB. Je krijgt 1 megaBIT (niet 1 megaBYTE!) per seconde wanneer dit is opgebruikt. Indien je dus megabyte bedoelde is dit volledig normaal. In elk geval, morgen krijg je je nieuwe bundel. MVG, Wim
Ah! EnBeste, voor ons goedkoopste internet abonnement heb je inderdaad 100GB. Je krijgt 1 megaBIT (niet 1 megaBYTE!) per seconde wanneer dit is opgebruikt.

Wim! Dankjewel.

1 Megabit is exact 0,125MegaByte = 120KB

Dan heb ik verkeerd gelezen en komt het inderdaad overeen met hetgeen Proximus belooft.
TUI: En als het gaat over transfersnelheden is 1 Mbps = 1000 Kbps = 125 KBps

Reageer