Beste,
Ik ben 6 jaar geleden naar het buitenland verhuisd en heb mijn adres veranderd naar mijn ouders.
Mijn laatste internet factuur was aangekomen maar mijn gsm factuur niet!
Ik heb meer dan meerdere malen jullie gecontacteerd en zeiden dat ze factuur zouden opsturen.
6 maand geleden was ik terug in België en heb terug jullie gecontacteerd en zeiden dat ik 70 euro meer moest betalen wegens laat betaler? Na 6 maand nog altijd geen factuur ???
Ik vindt dit ontoelaatbaar dat ik een boete moet betalen voor facturen dat ik niet krijg !!!
Wou u op deze weg te vragen om dit recht te zetten, en kan je ook dubbel controleren dat mijn internet factuur in orde is om mij gerust te stellen.
En dat ik op geen zwarte lijst hoef te staan voor geen redenen
Met vriendelijke groet moodymann
Bladzijde 1 / 1
Dag Moodymann,
Kan je ons je klantnummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we het graag voor je na en doen we het nodige voor jou.
Groetjes,
Lorentz.
Kan je ons je klantnummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijken we het graag voor je na en doen we het nodige voor jou.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.