Vraag

Na 5x technieker over de vloer nog steeds problemen wifi en belgacom TV

  • 14 November 2017
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Ik heb de voorbije maanden al zeker 5x een technieker over de vloer gehad (steeds iemand anders, met andere ideeën, die steeds de oplossingen van de collega's weglacht) nog steeds werkt mijn tv slecht (veel storing) heb ik geen of slecht wifi bereik. (momenteel helemaal geen wifi meer)
Heel mijn huis staat nu al vol met wifi bridgen, plc wifi repeaters enz (heb haast geen stopcontact meer vrij 🙂 )
Bel ik vanochtend weer maar eens naar de storingen, zegt de eerste man aan de lijn dat hij inderdaad veel fouten bij de lijnmeting ontdekt, niet goed dus. Dan valt de lijn weg, dus bel ik terug, zegt die collega dat mijn lijn perfect is ????? dus technische dienst kan eigenlijk niet veel doen ??? (heb wel totaal geen wifi thuis, kan geen ip adres krijgen) meneer herstart de modem eens, steken de kabeltjes wel in ???
straks zou er terug een technieker komen, nu wel betalend ???

Waarom kan belgacom dit niet oplossen, sturen ze steeds andere mensen die betaald zijn per interventie, dus na een half uur weg willen en niet de moeite nemen om het eventuele probleem echt op te lossen??? kan me niet voorstellen dat er nergens nog een bekwame technieker rondloopt.

Is mijn enige mogelijkheid om deftig internet thuis te hebben naar de concurrentie te gaan, dat kan toch niet de bedoeling zijn ?

ten einde raad, post ik hier mijn verhaal, heb ik nog hoop ? eigenlijk niet, maar ben van nature optimist.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kan altijd een gratis check up aanvragen via deze link: https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html?keymatch=happyhouse-result
Happy house bezoek is gebeurd, vandaag voor de 6de of 7ste maal technieker langst geweest, nogmaals een nieuwe modem gekregen (denk de 4de al)
na bijna 3u proberen, resetten, vervangen ..... momenteel terug internet.
Hopelijk werkt deze modem nu een beetje langer dan enkele maanden.
zijn uw contact punten nog goed , is er geen vochtigheid in de contactdozen , heb je ergens werken uitgevoerd , zodanig dat de kabels ergens los zitten , of herbegint van het begin , trekt alles uit , laat eerst uw modem updaten , dan eventueel uw wifi bridge , daarna uw decoder , als je andersom werkt , lukt het bijna nooit ! koopt eventueel nieuwe kabels of misschien krijg je die gratis van PXM , maar het moet lukken ! anders verhuizen want er zit daar een ferm spook daar ! 🎅🏿

Reageer