Beantwoord

Myproximus werkt niet voor mij, 3 dagen op smallband

  • 29 November 2017
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Ik probeer nu al drie dagen een pack bij te bestellen via myproximus, maar er zijn altijd technische problemen. Die technische problemen zijn er al sinds ik 6 maanden geleden klant ben geworden. Live chat werkt ook niet, ik kom in de wachtrij en dan word het gewoon dicht gedaan.

Ik kan op de moment niet bellen dus wat moet ik nu doen?

edit: Ik heb de app ook al geprobeerd en daar net hetzelfde, beetje triestig vind ik.
icon

Beste antwoord door IngeDC 30 November 2017, 12:31

Bekijk origineel

2 reacties

moesten ze totaal niet reageren vandaag kun je altijd een privébericht sturen:
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 5
Badge +2
Hey Tompos,

Alvast excuses dat je zoveel hinder ondervindt met MyProximus. Kan je me meer info geven ivm met je MyProximus-profiel? Welk mailadres gebruik je, wat is je klantennummer, wat is je gsm-nummer waar de bundel op zou geactiveerd moeten worden? Op deze manier kan ik nagaan wat er mis is met je profiel en kan ik bekijken hoe dit verbetert kan worden.

Je wenst een pack bij te bestellen voor Internet Volume? Dit gaat dan over de bundel van 500 MB? Als je wenst kan ik dit voor je activeren, zodat je alvast verder kunt surfen? Per bundel van 500 MB is het een prijs van 5,00 euro. Je kan meerdere bundels laten activeren tot een maximus van 5 bundels.

Met vriendelijke groeten

Stephanie

Reageer