Vraag

MyProximus verbruik werkt niet

  • 11 November 2016
  • 0 reacties
  • 307 Bekeken

Sinds augustus sukkel ik al met het controleren van mijn verbruik in de myproximus app.
Ok, dan maar online gaan proberen zou je denken.
Zelfde resultaat: 'Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar.'
Zelfs bij mijn lopend verbruik krijg ik volgende melding: 'U bent niet gemachtigd toegang te hebben tot deze on line dienst voor dit nummer. Klik op de knop "OK" om de bewerking te beëindigen en verder te surfen.' Ik ben toch ingelogd?
Deze maand ben ik over mijn datalimiet gegaan.
Ik heb al een hele dag zitten zoeken hoe het kwam dat ik plots niet meer op mobiel internet kon, toen ik het idee kreeg dat waarschijnlijk mijn dataverbruik over de limiet is gegaan. Inderdaad na bijbestellen via #152*1# lukt dit opnieuw.
Dit zou allemaal kunnen verholpen worden als de myproximus app eindelijk eens terug zou werken.
Ik heb zelfs op 19/10 reeds een mail gestuurd met deze vraag naar de klachtendienst, maar wacht nog steeds op een antwoordt.

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij via dit forum te kunnen helpen?

Groeten,
Christof

0 reacties

Geen reactie

Reageer