Vraag

MyProximus verbruik februari en maart

  • 6 March 2017
  • 6 reacties
  • 215 Bekeken

ik wil mijn lopend verbruik raadplegen voor februari en maart.
Krijg steeds hetzelfde antwoord:


Door een technische tussenkomst is deze dienst momenteel niet beschikbaar. Gelieve later opnieuw te proberen.

6 reacties

hier idem dito. Nog geen jaar klant en is nu al de tweede keer en krijg ditmaal zelfs geen antwoord
Reputatie 6
Badge +3
Dag Myriam1953,

Wat kan ik voor jou doen? Ik zie nog geen eerdere berichten van jou, maar graag help ik je hier verder.

Groetjes,

Lorentz.
Via forum is vandaag idd eerste contact. Zoals topic aangeeft kan ik al weken het lopend vrbruik voor beide gsm's niet meer bekijken. Het vaste nr lukte vorige week wel. Heb het 10tal dagen geleden via mijn prox doorgegeven maar niet op dit forum geplaatst. Is trouwens niet voor het eerst. Kort voor nieuwjaarsperiode ook al zelfde probleem gehad. Toen was het daags na de melding opgelost.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Myriam1953,

Helaas kunnen wij via dit kanaal niet MyProximus gegevens bekijken of aanpassen. De MyProximus klantendienst is enkel en alleen telefonisch beschikbaar via het nummer 0800 22 800 van maandag tot en met vrijdag van 08:00 - 22:00.

Groetjes,

Lorentz.
THX. Dat een forum niet kan oplossen weet ik maar wou het even kwijt.
Reputatie 6
Badge +3
We zijn op de hoogte van bepaalde problemen met MyProximus (zowel de app als de webbrowser), maar zullen hier in de nabije toekomst een grote update voor lanceren die het permanent zou oplossen. Wij appreciëren het echter ten zeerste dat je ons verwittigt van de problemen die je hebt aangezien we zo kunnen controleren of het iets algemeen is of niet en hier dan ook de passende gevolgen aan kunnen geven! :)

Groetjes,

Lorentz.

Reageer