Vraag

MyProximus - Producten en verbruik niet zichtbaar

  • 15 November 2016
  • 1 reactie
  • 375 Bekeken

Hello,

Heb nog niet zo lang geleden een comfort pack bij Proximus genomen. Aanvankelijk waren de producten netjes zichtbaar in MyProximus en kreeg ik ook melding van nieuwe facturen.

Nu merk ik dat de producten niet meer zichtbaar zijn en dat ik m'n verbruik niet kan controleren. Ook kreeg ik plots een factuur op papier in de bus zonder dat ik daar iets aan gewijzigd heb.

Kan er iemand dat eens bekijken? (klantnummer is 619747261)

Bedankt!

Groetjes,
Joris

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Ik kan wel nog mijn verbruik volgen in MyProximus, maar ik zie nergens nog iets van mijn 'aanrekening'. Dus maar gebeld naar de facturatiedienst en daar zei men me ook dat mijn factuur, totaal ongevraagd met de post was opgestuurd. Nooit gezien, dus nu wordt ze nog maar eens opgestuurd. De domiciliëring is wel nog actief. ;-)
Aan de warboel (sorry hoor) in MyProximus kon de facturatiedienst niets doen, dus maar terugbellen naar de optie MyProximus: dan krijg ik eindelijk verbinding, maar dat wordt onmiddellijk de bezettoon en daarna oorverdovende stilte. Allerminst klantvriendelijk.
Als de MyProximus optie onbereikbaar is, kan men dat dan niet even zeggen aan het begin. Zo moet de klant niet nodeloos dat hele menu doorspitten. Dat is dan toch al één ergernis minder.
Dank u

Reageer